RUILEN EN RETOURNEREN


KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN) RETOURNEREN?

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 8 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in een stevige verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het niet terugnemen.

 

WAT KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN?

- Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten. 
- Producten die niet in de originele staat verkeren. 
- Producten zonder labels. 

 

HOE WERKT RETOURNEREN?

Optie 1: Terugsturen via PostNL

  • Niet tevreden? Stuur ons dan binnen 8 dagen een email. Hierin geef je de reden waarom je jouw item wil retourneren. 

  • Je krijgt van ons een mail terug met akkoord en uitleg over de volgende stappen.

  • Heb je akkoord van ons gekregen? Stuur je item dan binnen 5 dagen in een stevige verpakking naar ons adres.

  • Als wij het product in goede staat hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag z.s.m., maar binnen 30 dagen, terug op je rekening. 

Optie 2: In de winkel.

  • Retourneren in onze winkel mag natuurlijk ook. Ons adres kun je vinden op onze website onder 'Vistit Us' .

  • Bij een webshopbestelling is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. Meer informatie hierover vind je onder 'Wanneer ontvang ik de retourbetaling?' 


KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT OOK RUILEN?

De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is en de labels er nog aan hangen.

 

WAT KOST RETOURNEREN?

Bij het ruilen of retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

 

WANNEER ONTVANG IK DE RETOURBETALING?

Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten en exclusief retourkosten, wordt dan binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/enz.

Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.


OVERIGE VRAGEN

Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via info@alldenim-eindhoven.nl of via telefoonnummer 040-2826292.

VISIT OUR STORE

 

Bergstraat 36B

5611JZ Eindhoven

FOLLOW US

  • Instagram
  • Facebook Social Icon

© 2019 by All Denim